DVJ Insights is een ambitieus, innovatief en snelgroeiend marketingonderzoeksbureau gevestigd in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland en Zweden. We werken met meer dan 80 mensen vanuit vier verschillende locaties voor klanten van over de hele wereld. Het team kenmerkt zich door gepassioneerde onderzoekers en consultants die zich elke dag inzetten om alles de dag erna net iets beter te doen. Stapje voor stapje. Met meer dan vijftien nationaliteiten en verschillende achtergronden zijn onze medewerkers net zo divers als onze klanten.
DVJ Insights is partner van Stichting Beat Batten. Zij steunen ons in de financiering van hoopgevend onderzoek naar de ziekte van Batten. Ook komen de collega’s van DVJ Insights in actie voor Beat Batten tijdens sportieve events welke zij voor Beat Batten laten sponsoren.
Lucas Hulsebos, CEO van DVJ Insights over dit partnerschap: Ronald Jansen is een van de oprichters van DVJ Insights. Dat maakte dat wij van dichtbij zagen wat de impact van Batten is op zijn gezin. Wij dragen graag ons steentje bij, om uiteindelijk de ziekte van Batten te kunnen verslaan.